Fridaaaaaay

Åhh äntligen är helgen här!
 
Idag efter skolan gick jag och min vän Cecilia och gjorde några ärenden i stan! Vi gick runt och kollade i affärer och jag hade inte tänkt köpa något men självklart kom jag ändå hem med ett plagg! Hittade en jättesnygg tröja på Gina tricot som jag bara inte kunde lämna ifrån mig hehe. Sedan var jag inne på Åhléns och där hittade jag ett fint pannband som kommer sitta riktigt snyggt nu till hösten/vintern.
 
Jag sa ju igår att jag skulle ta "dagens" till er och det gjorde jag men bilderna blev inte speciellt bra. Det blåste alltför mycket så istället får ni två bilder på mig och mitt nya pannband haha! hoppas att n inte blev besvikna nu bara men det kommer än annan dag istället för just nu är jag bara så trött på vädret!
 
Köpte det som sagt inne på Åhléns för endast 99:-
Vad tycker ni?
 


Blev inte så snygga bilder dock hehe, men det får gååå!

Kommentarer
Postat av: Disa Thorsson

MEN OMG.
FAN VAD SNYGG DU ÄR HJÄRTAT!

2012-09-07 @ 18:48:48
URL: http://disathorsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är så snygg Bella!! ❤

2012-09-07 @ 19:49:13
Postat av: Bella

NI ÄR!! Goingar <3 <3 <3

2012-09-08 @ 00:51:27
URL: http://isabellahylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0