DAGENS KÖP

Kofta: Zara | Skärp: CC | Iphoneskal: Raglady
 
Hej på er!
Jag var iväg på Kungsmässan idag med mamma, syster och mina sysslingar. Det blev en heldag där med lite shopping och fika! Vi hade jättetrevligt och jag känner mig mycket nöjd med dagen!
Vi gick runt och kikade länge i affärer och jag lyckades hitta några fina saker som ni kan se här ovan!
Är jättenöjd, vad tycker ni?
Efter ett tag kände vi att det var dags att äta något! Vi hittade ett jättefint och mysigt ställe där de hade väääldigt god mat. De hade så mycket att välja på så jag visste först inte vad jag skulle ta. Men när jag såg att de hade ceasarsallad så hade jag bestämt mig direkt haha! ÄLSKAR ceasarsallad, så gott och nyttigt.
Efter lunchen bestämde vi oss för att gå till en inredningsbutik som låg på ett torg utanför köpcentret. Det var en jättemysig butik med massor av fina saker. Och jag fick så mycket inspiration till mitt rum! Som tur är tog jag några mobilbilder bara för att ni ska få se :)
 
Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0