Skriva hela dagen...

Godmorgon på er!
 
Sovit gott?
 
Jag har sovit bra men vaknade alldeles för tidigt. Försökte somna om men det gick verkligen inte. Så jag gick upp och kollade på TV med syster och sedan åt jag frukost. Vad har jag gjort mer? Jo, pillat lite med mobilen, lyssnat på musik, duschat och kollat min mail. Och nu när jag gjort grejer, känns det som att klockan borde vara mer haha! men det är bara skönt att den inte är det, för jag har så mycket att göra och jag behöver all tid som finns!
 
Idag ska jag sitta och skriva tråkig uppsats hela dagen. Eller i alla fall börja på den för det har jag inte gjort ännu. Det är egentligen ingen brådska för den ska in nästa tisdag. Men jag känner att det är bra om jag är ute i god tid för jag är verkligen sääääääämst på att skriva uppsats. Tycker det är svårt hur man ska lägga upp arbetet och hur man ska göra för att få med den röda tråden helt. Det är svårt men jag övar och så blir jag bättre förhoppningsvis!
 
Nej, nu ska jag sätta igång!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0