Skit väder idag...

Hej!
Hade en jättemysig dag igår med bästa Disa! Vi var ute och fotade i skogen bland alla fina höstlöv. Det var ett tag sedan vi träffades så det passade bra att göra något som vi båda tycker så mycket om. Vi tog ett antal bilder och några av dom tänkte jag skulle få sitta på min nya header som kommer upp om ett litet tag. Vet inte riktigt hur den ska se ut ännu men man ska få värsta höst/vinter känslan när man ser den. Vi får se hur det blir!
 
Hur som helst är det måndag och det är första dagen på höstlovet! Känns jätteskönt att få vara ledig en vecka och bara få smälta allt. Har ju börjat gymnasiet men har inte fattat det ännu tror jag för allt har gått så otroligt fort och veckorna bara rullar på. Och jag har fått massa nya och fina vänner som jag heller inte förstått tror jag. Men när jag väl tänker på det känns allt så bra. Att jag kommit till en så bra skola och att just jag skulle få så fina vänner, det är lycka...
 
Idag ska jag inte göra så mycket, förutom att jag har sånglektion i eftermiddag. Är på sånghumör idag så jag ser verkligen framemot lektionen. Jag håller på att öva för fullt nu inför en stor julkonsert som ska hållas någongång i december! Har fått en jättefin låt så det är mycket spännande. Hade bara önskat att vädret varit bättre eftersom jag ska ut och ta mig till bussen sedan haha...fan. Jaja, det kanske hinner lugna sig något.
 
Jag önskar er en fin dag! nu ska jag fixa mig.
 
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0