Shopping & Bio

Hej på er!
 
Kom precis hem från en shoppingrunda i stan! Fick med mig massa fint och jag är jättenöjd. Bland annat en jacka, byxor, vantar, halsduk och skinnhanskar! Behövliga saker helt enkelt nu när kylan kommer.
 
Bilder på mina köp kommer upp på bloggen imorgon för jag hinner tyvärr inte fixa med det nu. Ska ska nämligen iväg på Bio alldeles strax så ska fixa iordning mig, byta om och sånt. Men jag ville bara höra av mig och nu vet ni vad jag har för mig denna härliga lördag!
 
Jag ska försöka ta en bild på "dagens" också  om jag hinner!
 
Ha det bäst så hörs vi!
 
PUSS
 
Den här filmen är det jag ska se på Bio!
Bitchkram heter den.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha såg den igår:)❤

2012-10-27 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0