Plugg + träning

Hej på er!
Då var tisdagen gjord, skööönt! Har varit en lång dag men som ändå gick hyfsat fort. Idag ska jag upp till gymmet och träna. Ska bli riktigt gatt då det var ett tag sedan sist. Har bokat in mig på spinning så det blir det och kanske att jag kör lite styrka också! Åhhhh är så otroligt trött så vill bara gå lägga mig och vila en stund. Ska nog göra det efter jag har ätit...fast jag skulle behöva plugga lite också haha. Får se var jag hamnar. Vi har typ inga läxor denna veckan men till nästa vecka har vi ganska mycket så jag känner att det vore skönt att få gjort lite.
 
Jaja, men nu är middagen klar! Vi hörs mina fina <3
 
 
Så sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0