Nytt från IKEA

Hejhej!
Har ni en bra söndag?
 
Jag har gjort lite allt möjligt den här söndagen. Bland annat spenderat massa tid på att städa mitt rum och hela övervåningen! Känner mig mycket duktig. Sedan var jag på IKEA med mamma. Hon skulle byta några grejer och jag hade inget för mig så jag hängde med.  Vi var där i några timmar och jag hade inte tänkt köpa något men självklart hittar jag alltid något snyggt till rummet haha! Det blev några småsaker som prydnadskudde, två ljusstakar, blommor, ljus och pennor ! Alltid roligt att få med sig något hem och jag längtar något fruktansvärt tills jag ska få börja göra ordning i mitt rum. Men jag har ju fått köpt de mesta smågrejerna nu så det är bara de lite större sakerna som ska på plats också.
 
Annars så har jag inga speciella planer för eftermiddagen/kvällen. Har tänkt att jag skulle klämma in ett träningspass men vet inte riktigt hur det blir. Måste nämligen få gjort lite skolarbete också. Får väl sätta mig med det nu så jag blir klar någongång, mår ju så bra av att träna!
 
Här kommer en bild på vad jag köpte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0