Känner mig duktig

Godkväll gott folk!

Jag ursäktar bloggning från mobilen nu men jag hinner tyvärr inte sätta mig vid datorn...

Är ganska trött så ligger i min mysiga säng och ska strax sova. Har pluggat engelska hela kvällen och läst några sidor i en bok. Känner mig helt okej duktig faktiskt. Men jag får väl vara ärlig och säga att jag började plugga inför provet idag! Men engelska brukar inte vara så värst svårt och sedan var det inte så mycket vi skulle kunna heller. Så jag får göra mitt bästa och hoppas på att det räcker. Har ju andra saker som det behövs läggas mer tid på och det är matematiken. Har prov på fredag och jag börjar känna mig lite nervös - dock är det inte förstå gången jag känner såhär. Har liksom aldrig tyckt om matte prov. Men jag pluggar och repeterar så mycket det bara går och försöker sikta högt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mormor Maria

Hej Isabella,

Du är Fantastisk, Kämpa på

2012-10-25 @ 07:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0