Bio med mina tjejer!

Hejhej!
Visst är det skönt med helg?
 
Igår var jag iväg på middag hos en gammal barndomsvän till mig! Vi hade jättetrevligt och det var jätteroligt att få träffa henne igen. Det var typ 10 år sedan som vi träffades sist så det fanns mycket att prata om. Efter att vi ätit middag så frågade hon mig ocm jag ville hänga med hem till hennes kompisar. Jag hade inget emot det så jag hängde på haha! Vi tog moppen hihi :)
 
Sedan spenderade vi kvällen där framför TV:n med massa folk! Käkade godis och pratade om allt möjligt.
Det blev väldigt sent igår, tror inte jag var hemma förren halv 3 så jag är ganska trött idag. Men det gör inget, har man haft roligt så har man haha.
 
Hur som helst är det lördag och jag har trevliga planer på gång. Ska alldeles strax åka in till stan och träffa mina tjejer! Vi ska gå på BIO och se "taken 2" Ska bli jätteroligt att träffa alla! Så jag har ett fullt speckat schema med bara roligheter!  Men nu ska jag föna håret och fixa lite saker innan jag drar mig, ni får ha en härlig lördag så hörs vi förhoppningsvis ikväll mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0