You can´t start the next chapter of your life, if you keep reading the last one.

Hej bästa läsare!
 
Nu är det äntligen fredag och det är dags för ledighet igen! Har haft en helt okej skolvecka med inte så mycket plugg vilket har varit otroligt skönt och behövligt. Det är bara bra när man inte har massa saker varje vecka för då hinner man återhämta sig på något sätt. Nästa vecka blir det lite mycket att göra igen men inte så värst ändå! Det är bara läxor när jag tänker efter så inga prov eller inlämningar i alla fall, skönt!
 
Men hur som helst så ska inte jag prata om sådana tråkigheter när det är helg! Istället så vill ni nog veta vad jag har för planer ikväll, eller? egentligen hade jag inte planerat men det ändrades för bara en liten stund sedan! Ska nämligen vara med goaste Disa ikväll ! När hon har kommit hem ska vi dra till ICA och köpa oss lite gotti saker. Bara nyttigheter ska vi köpa, MASSA frukt. Och så ska vi göra en stor fruktsallad! Sedan får vi se vad vi mer hittar på, hoppas på att vi ser någon bra film och bara tar det lugnt på den här efterlängtade fredag...
 
Nu ska jag kolla på TV, vi hörs!
 
Puss & kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0