When nothing goes right... go left

Hejhej!
 
Kom hem från gymmet för en liten stund sedan och nu har jag precis duschat och fixat lite saker. Jag och Amanda tränade cirkel pass i 30 min vilket var sjuuuukt jobbigt! Omg, finner inga ord till hur tufft det var. Mina ben och armar bara skakade efteråt och Amanda kunde knappt gå haha. Men det var såå värt det! Mår så otroligt bra nu och vill bara träna ännu mer! Ni skulle ha sett mig efteråt, var längesedan jag blev så svettig. Men som sagt det var värt det och jag tänker fortsätta med de passen för jag känner att de är riktigt bra!
 
Nu ska jag snart äntligen få krypa ner i min säng och sova! Men först ska jag läsa lite i svenska boken och förbereda lite andra saker inför morgondagen! Fredag imorgon ju, as gatt :)
 
Puss & kram
 
Drömkropp...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0