When I first saw you I fell in love and you smiled because you knew

Hej på er!
 
Här har det varit usel uppdatering igen av några olika orsaker men nu är jag tillbaka på banan igen! Har ni haft en bra dag? Min dag har varit helt okej faktiskt. Började dagen med att gå på Bio med min kära klass, vi såg någon film som hette The help. Filmen var riktigt bra tycker jag, fast för sorglig för min del. Var nära på att börja lipa om man säger så haha! Och det är mycket ovanligt hos mig. Men det var i alla fall en jättefin film och den handla lite om att man ska våga vara den man är och stå upp för saker och ting i livet. Saker som jag själv tycker är livsviktiga!
 
Sedan när bion var slut hade vi en riktigt lång och skön rast så jag och två andra tjejer stack till Condeco och drack te haha! Nej, men det var riktigt mysigt och vi pratade om allt möjligt intressant. Älskar mina vänner, de är helt klart bäst! Efter Condeco besöket var dagen självklart inte slut. Vi hade nämligen engelska lektion också fast den lektionen gick snabbt så det var skönt!
 
Ja, nu har ni fått veta lite om hur min dag har sett ut! Inte i detalj men på ett ungefär om man säger så! Imorgon är det redan torsdag vilket är så skönt för det betyder att det är fredag nästa dag, wehoo!! Har kulturdag imorgon också så har typ inga vanliga lektionen, as gatt och härlig sovmorgon på det! Kan nog inte bli bättre än så, älskar min skola! <3
 
Men nu ska jag krypa under täcket och sova!
Godnatt fina läsare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0