VAR BARA TVUNGEN ATT SKRIVA AV MIG

Hej alla!
 
Träningen gick jättebra! Sprang först på löpbandet i cirka 25 min och sedan blev det ett cirkel pass med Amanda & Linn. Träningen ver riktigt tufft och jag kände verkligen i min kropp att det verkligen var dags för träning! Är glad att jag inte stannade hemma och latade mig framför TV:n istället, haha. Det är är lätt att det blir så istället.
 
Cirkel pass hade jag som sagt aldrig testat förut men nu har jag gjort det och jag tyckte det var jättebra! Jag tyckte om variationen med maskinerna. Fick testa alla möjliga så det var bra. Men jag kände mig lite efterbliven i mellan åt, då jag inte visste hur de fungerade haha. Men nu kan jag de förhoppningsvis efter första gången.
 
Annars så har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Har duschat och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Ska upp jättetidigt imorgon...(orkar intee) så jag tänkte att det skulle vara bra om jag fick mycket sömn. Vet annars hur det blir när jag tränat. Är jättetrött då och sedan orkar jag inte upp på morgonen. Ögonen liksom demostrerar emot haha.
 
Jaja, vi hörs imorgon finisar!
 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0