Sång och koreografi

Hejhej!
 
Jag är ledsen för att det inte blev någon bloggning imorse men jag var tvungen att göra iordning mig och åka iväg på ett ärende. Det hade faktiskt med sången att göra! Som sagt så ska jag vara med på en julkonsert så jag var iväg och träffade en koreograf samt den person som jag ska sjunga en duett med. Med koreografen så gick vi igenom hur vi ska röra oss på scenen tillsammans. En väldigt viktig del med andra ord, då man inte vill stå helt stilla på scenen och ja, ni vet. Men hur som helt så gick allt strålande tycker jag! Det är väl alltid lite stelt i början innan alla rörelser är på plats och sådant! Men nu känner jag mig taggad och tror det kommer riktigt bra det här!
 
Just nu sitter jag och käkar nudlar och funderar på vad jag ska göra när jag är klar. Ska jag plugga eller bara ligga i soffan och kolla vad som är på TV. Ja...det är den stora frågan! Ska upp till gymmet lite senare i eftermiddag med Amanda och köra ett hårt pass så det taggar jag hårt haha. Jaja, får se vad jag gör. Känner ju absolut inte för att plugga men det blir väl att jag sätter mig en liten stund i alla fall :)
 
Ha det gött och njut så mycket ni bara kan av det lilla av denna dag som är kvar! Imorgon är det skola igen haha. Nej nu ska jag inte göra så att ni får söndags ångest för det är bara jobbigt...
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson S

Finaste som finns

Svar: Älskling vad du är gullig! Du är finaste <3
None None

2012-11-25 @ 15:02:07
URL: http://amandaolssons.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken hastighet brukar du ha när du springer på löpband?

Svar: Det varierar...men jag brukar köra på 8,5!
None None

2012-11-25 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0