Känslan när det är fredag...

Hejhejhej! Här har ni en mycket glad & lycklig Bella haha. Skolveckan är slut och det är äntligen dags för ledighet. Jag har haft en riktigt tuff vecka med mycket plugg. Prov, inlämningar och en redovisning. Men nu är det över och jag kan stryka det och gå vidare. Denna helgen kommer det inte bli något plugg alls har jag bestämt. Har inget till nästa vecka typ så jag kan i alla fall ta det lugnt i helgen och så. Har faktiskt lite planer inför helgen så det blir nog bra. Morgondagen planeras fortfarande men förhoppningsvis ska jag träna med Amanda på gymmet. Vi ska boka in oss på två pass och träna så att svetten bara sprutar! haha, är så taggad. Tränade igår förresten och jag mår ju så fantastiskt bra efteråt så jag bara längtar efter att få träna igen! Men jag kan inte träna varje dag för det mår inte min lilla kropp bra av, måste vila lite också! Sedan på söndag är det ju farsdag och då ska jag fira min älskade  pappa, som är världens bästa pappa och som betyder så enormt mycket för mig! Ska äta middag hemma med min familj, mormor & morfar och min farfar! Blir nog jättemysigt tror jag och vi ska bjuda på god mat. Och min pappa ska få en liten present...Ja, men nu ska jag inte säga något mer, så att jag avslöjar något för det är väldigt lätt gjort haha...
 
Kvällens planer planeras fortfarande...Vet inte riktigt hur det blir ännu. Men jag väntar och ser var kvällen tar mig. Får hoppas på att det blir en bra kväll i alla fall!
 
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen innan min mamma kommer hem och ska laga mat! Sedan kommer Disis hit snart och så ska vi måla våra naglar! myyys
 
Ha en bra fredagskväll mina vänner!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0