Hej lördag!

Det är lördag och det känns så otroligt skönt att få vara ledig! Hade ju som sagt planer på att träna idag men tyvärr så blir det inte så för min del. Har någon infektion i kroppen känner jag så jag mår bara dåligt om jag tar ut mig. Sedan är jag väldigt trött också, så jag känner att det är dags för en lugn lördag bara. Ska  iväg en snabbis om en stund med mamma och göra lite ärenden inför imorgon. Men annars ska jag bara slappa, ligga i soffan och kolla på film typ och kanske göra lite roliga inlägg åt er.
 
Ska försöka ta en "dagens" också om det är någon som orkar hjälpa mig med det idag haha. Brukar inte alltid vara så populärt det där... Men vi får se hur det blir. Håll utkik i alla fall!
 
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0