Gymmet nästa

Kom hem för en stund sedan och har precis fått i mig lite mat! Ska alldeles strax hoppa i träningskläderna och dra mig till gymmet (duktigt jao). Har bokat in mig på ett pass så nu taggar jag till tusen! Tränade i tisdags också så nu känner jag att det är dags igen! Älskar att träna vilket ni nog har förstått nu haha. Men jag har liksom mål med min träning och det är att få bättre kondition, må bra och kanske en lite snyggare kropp...
 
Sedan när jag kommer hem, ska jag bara ta det lugnt. Kolla på TV och kanske att jag senare lägger mig och kollar på någon bra film! Jag får se...kan ju i princip göra vad jag vill för jag har ju studiedag imorgon!!! Älskar min skola, den är bääst!
 
Men nu måste jag byta om, önska mig lycka till älsklingar!
 
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0