Grattis på farsdag!

Grattis på farsdag världens bästa pappa!
Tack för att du alltid ställer upp, jag älskar dig!
 
Idag är det farsdag och jag ska fira min pappa hela dagen! Imorse fick han ett litet paket av oss andra i familjen och en super smarrig frukost såklart! Sedan så kommer det lite gäster i eftermiddag som är bjudna på middag hos oss, så just nu håller vi på att förbereda för fullt här hemma så att det ska bli så bra som möjligt! Jag har städat mitt rum och hela övervåningen och fixat massa saker. Mamma har bakat god kaka med hallon & choklad så det doftar gott i hela huset. Så det blir nog en jättemysig söndag tror jag!
 
Men nu måste jag hjälpa till med allt.
Ha en riktigt mysig farsdag!
 
Puss & kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0