Good friends are like stars. You don´t always see them, but you know they´re always there.

Hejhej!
 
Hade en jättemysig kväll igår med Cecilia! Först var vi i stan och fikade på ett jättemysigt café och så kollade vi massa affärer och sånt. Sedan lite senare på eftermiddagen/kvällen, tog vi bussen hem till henne. Vi stannade i centrum och köpte med oss lite gott! Vi bestämde oss för att vara nyttiga så vi köpte grönsaker, jordgubbar och lite andra godsaker som dipp och sånt. Och så kollade vi på TV och bara umgicks med varandra! Hade en jättebra kväll verkligen. Cecilia är verkligen en sådan himla bra vän! Jag är så innerligt tacksam att jag har träffat henne och att vi blivit vänner. Kan prata om allt med henne! <3 Riktig vänskap.
 
Idag har jag inget speciellt planerat. Behöver plugga massor så jag lär få sitta med det hela dagen! Har verkligen jättemycket till nästa vecka så det är lite tråkigt... Men det är väl lika bra att få det överstökat så jag kan få en ledig kväll i alla fall!
 
Vi hörs senare när jag tagit en paus eller nåt.
 
Puss & kram
 
Haha!
 

Kommentarer
Postat av: Ceciliaaa

Hihi, kunde inte låta bli att kommentera. Du är så gullig och en sån himla amaziing vän! Alla borde ha någon som du! <3 <3

2012-11-24 @ 14:34:35
URL: http://ceciliaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0