Fika i stan

Hej på er!
 
Vaknade mycket senare än vad jag trodde idag! Men det måste ha varit pågrund av träningen som jag var så trött. Körde ju faktiskt ett riktigt hårt spinnings pass på gymmet igår med pulsklocka och allt! Har nog aldrig varit så svettig som jag var efteråt haha. Men  det känns jätteskönt idag men jag lär väl piggna till lite mer snart!  Är ledig idag så jag kan ta det lugnt. Har lite planer framåt eftermiddagen då jag ska in till stan en sväng och fika med Cecilia! Vi ska gå till ett jättemysigt ställe där vi både inte hade varit tror jag, så får hoppas att det blir mysigt! Sedan är planerna att jag ska hänga med hem till henne! Vi ska köpa med oss lite gott och så ska vi kolla på film hemma oss henne och sånt! Det bir nog en bra fredag tror jag.
 
Nu ska jag kolla på TV en stund innan jag hoppar in i duschen och gör mig iordning. Ni får ha en toppen dag och kanske att jag lägger upp en outfit bild senare, får se för ibland har det hunnit att bli mörkt innan! Men håll utkik i alla fall :)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0