Dagens

Jacka: Zara // Blus: Odd Molly // Jeans: Nelly.com // Boots: Johanssons
 
Såhär har jag sett ut idag.
Inte den bästa och snyggaste bilden precis men det får duga!
 
Har varit iväg och gjort ärenden i stort sätt hela dagen med La familia. Köpte en ny TV så nu håller vi på för fullt att testa massa saker med den. Jag själv hade inte planerat att köpa något men kom i alla fall hem med en liten elektronik apparat haha! Nämligen en högtalare till min älskade Iphone. Jag kände att jag ville ha något som jag kunde spela all bra musik på och samtidigt få riktigt bra ljud! Jag visste inte först vilken jag skulle välja att köpa. Men jag hittade den här och tyckte det var ett lagom pris. Hade såklart ingen aning om hur ljudet skulle vara. Men när jag kom hem och testade den så var det bara helt grymt! Vill inte stänga av den nu typ haha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson Sernborn

Du är så otroligt fin mitt hjärta

2012-11-11 @ 11:30:04
URL: http://www.amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0