3:e november

Har suttit bakom min dator hela dagen och skrivit på min uppsats! Är jättetrött i mina ögon nu och borde egentligen slita mig härifrån och göra något annat för en stund. Men nej! jag ger mig inte för nu ska denna tråkiga uppsats bli klar någongång. Har inte speciellt mycket kvar nu, ska bara skriva klart ett stycke ungefär och sedan finslipa allt.
 
Som sagt tycker jag inte om att skriva uppsats för det är bara inte min grej! Känner att jag är bra på andra saker och som jag hellre gör. Men det hör till skolan och det är tyvärr inget som jag bara kan strunta i och sopa under mattan. Man får helt enkelt bita ihop och göra så gott man kan med det och sedan får man se vart det hamnar!
Vet inte den blev så bra men jag tror det haha! Svårt att säga själv. Jag känner att jag är mer nöjd med vissa stycken än andra om man säger så.
 
Ville bara bara höra av mig och säga vad jag gör! När jag är klar här ska jag äta lördagsmiddag med min familj och sedan blir det nog en lugn kväll i soffan!
 
Vi hörs senare
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0