Vädret gör mig tokig!

Godmorgon! Vaknade alldeles nyss och nu ligger jag i min säng och gör egentligen ingenting för jag känner att mitt humör inte är på topp, speciellt inte när man kollar ut genom fönstret och mötts av mycket vind, molnigt, ingen sol, ingen värme! Alltså vad är det här för sommar!? Det har ju inte kommit in ett enda högtryck ännu typ! Jag vill sola, åka ut med båten och bara kunna få njuta av att det är sommar men det går inte, jag får njuta av min ledighet istället. Så nu har jag fått skrivit av mig min ilska lite grann, haha! Ska hur som helst titta på några avsnitt av Sex and The city innan jag ska fixa ordning och sedan ge mig iväg och fixa lite ärenden! Ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0