En lyckad dag

Godkväll på er!
 
Ligger i min säng och myser och förrän en liten stund sedan kollade jag på några avsnitt av Sex and The City men  kände jag att mina ögon nästan inte orkade hålla sig uppe så jag stängde av och bestämde mig för göra något annat. Känner mig dock väldigt trött, gick nämligen inte och la mig förrän ganska så sent igår så det vore bra om jag gick och la mig strax så att jag inte vaknar vid lunchtid imorgon som jag gjort de senaste dagarna som varit. Jag är en person som verkligen tycker om att vara ledig och ha sovmorgon men jag tycker inte om att sova länge som till kl 12, nej usch då har jag nästan sovit bort hela dagen känner jag då haha! men sovmorgon för mig är när man sover till kl 10 och sedan kan äta god frukost i lugn och ro. vaknar jag kl 12 eller något liknande så känner jag bara stress, att jag MÅSTE äta frukost nu ingenting annat för annars går hela dagen. Jag tycker också mycket om att titta lite på TV innan jag äter frukost. Men imorgon ska jag vakna lagom tidigt och känna mig hyfsat pigg, lägga mig i soffan och kolla lite och sedan göra mig en god frukost!
 
Nej, nu ska tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och sedan mysa ner i min säng och sova!
 
Vi hörs imorgon, godnatt & sov gott <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0