Blåbär & plättar

Hejhej!
 
Just nu sitter jag i soffan och myser, känner mig ganska trött efter denna dagen så behöver verkligen ta det lite lugnt! Min dag har varit bra, var som sagt hemma hos Disa och umgicks med henne ett tag. Vi plockade massa mumsiga blåbär i en skog bakom hennes hus, fanns jättemycket där så det var bara att plocka och äta haha!
 
När vi hade plockat tillräckligt många undrade vi vad vi skulle göra med dem. Men vi bestämde oss för att steka plättar till lunch och äta dem med blåbär på. Det smakade supergott men också väldigt mättande! sedan gjorde vi inte så mycket mer än att sitta vid datorn, lyssna på musik och prata.
 
Nu ska jag titta på film och mysa! vi hörs imorgon, godnatt <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0