Två dagar kvar till julafton...

Hej på er!
 
Nu är det inte långt kvar till julafton, bara två dagar kvar. Kan inte riktigt förstå det, tiden har ju gått så otroligt snabbt! Det är liksom redan FJÄRDE advent imorgon. Känns som det var igår som det bara var första haha. Jag har haft fullt upp med så mycket saker så jag har inte hunnit njuta av julen alls nästan, och det känns ju inte så bra. Men nu är jag äntligen klar med alla julklapparna och andra småsaker så jag kan pusta ut lite i alla fall. Har varit iväg idag och gjort några ärenden som växla pengar och köpt det jag ska ha på mig på julafton osv.  Nu undrar ni säkert varför jag har växlat pengar. Och det har jag gjort för jag ska nämligen utomlands över nyår med min kompis och hennes familj. Vi ska till Danmark och det är ju inte så långt men det är ändå utomlands! Ska bli jätteroligt verkligen. Vi ska bo i mysig stuga och sedan göra lite roliga aktiviteter medan vi är där. Första gången jag inte är med mina föräldrar på nyår hehe. Men det ska säkert gå bra :)
 
Nu har jag precis fixat iordning mig klart inför middag hos min farmor. Vi åker alldeles snart så jag måste avsluta här nu! Men vi hörs imorgon då jag har några andra små planer. Ska nämligen ha en liten mini- jul med mina vänner! Ska bli spännande men mer om det imorgon.
 
Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll. Puss & kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0