END OF THE WORLD

 
Tröja: Italien // byxor: Chelsea // halsband: julklapp från Disa // Ring: Designad & tillverkad av mig // boots: Johnny Bulls
 
Hej på er!
 
Idag har vi pysslat i stort sätt hela dagen. Vi var i en så kallad glasverkstad och tillverkade saker av glas. Jag tycker det är ett jätteroligt sätt att pyssla på och man kan göra alla möjliga saker! jag har gjort två ringar, örhängen och en glasplatta. Det är lite pilligt och så men tillslut får man till det! 
Sedan så har jag och Disa varit nere vid havet och fotat. Det har blåst ganska mycket här idag och kallt har det också varit så vi var inte där länge om man säger så, det var ett snabbt ryck och sedan tillbaka till stugan!
 
Som sagt har vi pysslat hela dagen så vi sitter just nu väldigt trötta och väntar på att middagen ska bli klar! Vi är båda hungriga så det ska bli gott! Efter middagen ska vi alla iväg på bowling, så det blir nog roligt! Det är nästan det sista vi gör här innan vi ska åka hem! Imorgon är det nyårsafton och då är allt stängt typ så det blir väl lite pyssel i alla fall på förmiddagen men sedan stänger de ganska tidigt!
 
Men ni får ha en fortsatt bra dag/kväll så hörs vi när vi hörs!
 
Puss & kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0