Är tillbaka vänner

Hej mina vänner!
 
Nu har jag varit lite lat igen eller vad jag ska säga! Har haft varken lust eller tid till att blogga vilket är skittråkigt. Vill blogga, men just den här veckan har jag kommit hem så fruktansvärt sent. I stort sätt varje dag så jag har inte haft tid. Det har liksom bara varit äta, plugga och sedan läggdags när jag kommit hem så jag tror ni förstår!
Har även kommit in i en period då jag inte mår speciellt bra psykiskt. Vet inte vad det är eller vad det kan bero på men det är väl helt naturligt att känna så ibland. Igår var jag jättekänslig och ville bara gråta ut allt! Det gjorde jag och det kändes mycket bättre. Jag är stark som person men ibland så blir jag bara svag och mår dåligt! Det var längesedan jag var inne i en sådan här period men jag vet att det går över. Jag måste bara tänka massa positivt och kämpa. Snart är det jullov och då ska jag vila och njuta. Tror att det är ledighet jag behöver också, så att jag får hinna smälta allt!
 
Imorgon är det äntligen fredag och det ska bli så skönt! Har fullt upp i helgen så det blir väl inte så mycket vila men all ledig tid jag får över, ska jag ta vara på och njuta av! Dagen imorgon ser jag framemot mycket för då ska jag, Cecilia och några andra äta på resturang och handla julklappar efter skolan! Cecilia har fyllt år så vi ska fira henne i efterskott genom att äta på resturang tillsammans! Ska bli jättemysigt och jag tror jag behöver göra något kul. Känns som det var längesedan nu så det behöver jag! Sedan så jag försöka att njuta och ta in all juligt i stan! Det är ju massa fint som satts upp! Åker i och för sig förbi allt varje dag när jag ska till skolan men det blir så stressat då. Man vill ju gå runt i lugn och ro och bara få andas och titta på allt! Ja, det ska ja göra. Och förhoppningsvis kanske kameran åker med imorgon så att jag kan fånga fina kort på mina tjejer och allt annat i omgivningen!
 
Nu känner jag att jag börjar bli riktigt trött. Ska fixa iordning mig och sedan lägga mig i min mysiga säng! Jag hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en lika bra dag imorgon!
 
Vi hörs
Puss & kram
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Meeen Bella, du kan prata med mig NÄR du vill <3 <3

2012-12-06 @ 22:10:57
URL: http://ceciliaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0