Älskar att vara nyklippt!

Hejhej!
 
Min första dag på jullovet har varit jättebra! Jag har inte gjort något speciellt alls vilket bara har varit skönt. Hatar att ha massa planerat så äntligen fick jag då jag bara kunde göra det jag själv vill och känner för. Sov hyfsat länge imorse och sedan gick jag upp i lugn och ro, åt jättegod frukost, kollade på TV länge och bara myste. Sedan när jag hade vaknat ordentligt, tog jag mig en lång och varm dusch. Sedan hade jag klipptid så jag var hos frisören och fick äntligen klippt mitt slitna hår! Åh den känslan, så fräsch man känner sig. Det är allt jag gjort idag! Nu sitter jag i soffan, kollar på TV, bloggar och lyssnar på as go musik! Livet leker just nu haha. Ikväll planerar jag att ha en myskväll med mig själv. Tänkte kolla på "Love actually" för att komma i lite mer julstämning! Den filmen är ju så otroligt fin och romantisk.( Passar mig jättebra då ju hahaha) Var längesedan jag såg den nu så det ska bli myyyysigt!
 
Nu ska jag fixa med lite andra saker, vi hörs!
 
Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0