Snabba cash 2

Igår var jag och Amanda på bio. Det var inget som vi hade planerat men vi kände för Bio helt enkelt! Vi såg Snabba cash 2. Jag har sett den första filmen och den tyckte jag var jättebra och fylld med spänning. Och när jag hörde att 2: an kommit ut på bio, ville jag gärna se den! Jag tyckte tyvärr inte att filmen levde upp till mina förväntningar. Jag ville att det skulle vara mer spänning i den och sånt. Jag skojar inte nu men det var nästan så att jag var påväg att somna i mellanåt haha! Men, men nu har jag sett och jag tyckte inte den var så bra så att jag skulle kunna se den igen. Men jag tycker självklart att ni som inte sett den ska se den för detta var bara vad jag tyckte! :)

Mellan skala 1-5 får filmen en 3:a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0