Marstrand shopping

Hejhej!
 
Har varit på marstrand idag och självklart blev det lite shopping! Fick med mig en fin och luftig tröja, en jättefin blus med blomstrad spets och ett Iphone skal med massa pärlor!
 
Är jättenöjd med sakerna men framför allt denna dagen! Jag och min familj var nämligen på grillfest ute på en ö igår och så innan vi skulle åka hem idag bestämde vi oss för att åka en sväng till marstrand! Jag hade inte varit där sedan förra sommaren, så jag tyckte att det skulle bli roligt.
 
När vi kommit fram till marstrand åt vi först mat och därefter gick vi runt och kollade läääääänge i många roliga affärer.
Och när vi var nöjda och klara, avslutade vi med en god glass i solen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0