Lång dag

Hej på er mina vänner!

Idag har det varit en kort dag men ändå lång, hur lät det egentligen? Haha! Nej men så här är det, jag slutade skolan kl 2 vilket var väldigt skönt. Sedan gick jag och Cecilia och kollade runt i massa affärer. Jag testade lite olika skinnjackor men kom inte hem med någon vilket jag egentligen hade velat. Men jag fick med mig en snygg och enkel skjorta från H&M istället så det var bra. Nu ska jag bara kolla runt lite mer på skinnjackor och förhoppningsvis hitta den rätta för mig! Tycker det är lite svårt men jag hittar nog en snart ska ni se :)

Hur som helst så träffade jag Amanda i stan lite senare också! Vi åt jättegod thaimat och bara hade det gööööt haha!

Men nu ska jag testa min nya skjorta och sedan ska jag vara med Amanda!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0