Grym dag igår!

Hej på er!

Hade verkligen en grym dag igår med Amanda och några andra. Vi var inne i stan och kollade på " den svenska björnstammen" som uppträdde! Jag har bara lyssnat på några låtar av dom så det var några som jag inte riktigt kunde sjunga med på haha! Men det gjorde inget, det var grymt ändå.

Vi var inne i stan hela kvällen och så tog vi alla bussen hem sedan. Skit roligt var det verkligen, något jag gärna skulle kunna göra om någon gång :)

Hur som helst så har jag inga planer idag. Var ute på en ganska lång powerwalk imorse så jag är lite seg nu, men det blir väll att ligga på altanen och sola. Sedan får jag se vad som händer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0