Dålig uppdatering!

Hej mina fina!

Jag vill verkligen be om ursäkt för att det varit en så fruktansvärt dålig uppdatering här på bloggen! Men jag la bloggen lite åt sidan, då jag har spenderat mycket tid med mina vänner och haft det superoligt. Vi har varit hemma hos personer, varit i stan och kollat på uppträdanden och mycket mer! Jag har helt enkelt haft det så roligt så jag har inte haft tid eller orkat blogga eftersom jag varit hemma så sent på kvällarna. Men nu vet ni!

Idag är det måndag och det är min allra sista dag på sommarlovet. Jag kan inte förstå att det redan är slut, allt har gått så fort. Men jag har haft för det mesta ett bra sommarlov! Det började med att jag sommarjobbade i tre veckor och sedan efter det så var jag iväg med familjen och gjorde saker! Sedan nu i slutet av sommarlovet har jag varit ute ned båten, varit på kulturkalas och umgåtts väldigt mycket med min vän Amanda. Vi har varit ute på äventyr kan man väl säga. Vi har umgåtts ganska mycket med hennes killkompisar och gjort saker.

Men nu börjar allt verkligen gå mot sitt slut för denna sommaren! Det känns lite sorgligt tycker jag men samtidigt ser jag framemot allt som kommer härnest. Det är mycket nytt som kommer ske i mitt liv nu. Jag ska börja gymnasiet imorgon och det känns väldigt spännande! Det blir nya lärare och nya klasskamrater som jag ska lära känna. Ja, det känns bra med en ny start helt enkelt!

Idag är det alltså dagen innan jag börjar gymnasiet och jag har mycket planer! Jag ska dammsuga mitt rum, bädda rent i min säng och sedan förbereda med det vad jag ska ha på mig imorgon men också med det jag ska ha med mig!

Jag har inga planer i eftermiddag, får se om jag träffar några eller om det bara blir lugnt! Nu ska jag sätta igång med allt, vi hörs när jag är klar!

Ha en bra dag!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0