4- gott

Heeej!

Hade en jättebra dag idag med Amanda! Vi var först hemma hos mig en stund och sedan bestämde vi oss för att ta en sväng till stan. När vi kom fram åt vi jättegod thaimat. Sedan började vi att kolla i massa affärer och sådant skoj! Jag hittade inget speciellt men jag luktade dock på en jättegod perfym från Ralp Lauren. Jag har inte bestämt mig ännu men jag funderar på att köpa den. Behöver faktiskt en parfym så det skulle sitta perfekt!

Imorgon har jag nya och roliga planer! Ska följa med Amanda till stan igen haha! Vi ska gå på kulturkalaset som börjar imorgon. Brukar ha det lite som en tradition att gå på det varje år så det är roligt, brukar vara massa uppträdanden och lite marknader och sådant! Men nu måste jag sova, godnatt & sovgott <3

Slänger in en bild från dagen när vi var på 4- gott och köpte lite godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0